frida.bg
корем

5 ефективни упражнения с фитнес топка за силен и стегнат корем

Забравете за скучните коремни преси! Фитнес топката ни предлага уникална възможност да изваем стегнат, силен и добре оформен корем за минимум време. Как се случва това?

Ключовата дума тук е баланс! Упражненията с фитнес топка предизвикват тялото ни да изпълнява серия от стягащи упражнения и в същото време да пази баланс, за да не падне.

Това предизвикателство кара всички коремни мускули да работят със своя максимален капацитет, което води до бързи резултати и отслабване.

Преди да направите тези изключително ефективни упражнения за стягане и тонизиране на коремната мускулатура загрейте цялото тяло, за да бъде готово за предизвикателството!

Планк с топка

Това упражнение ще пренесе нормалните ви планк упражнения на друго равнище. Трудността е в пъти повече, а ефектът – моментален!

За да го изпълните поставете свити лакти върху топката. Ръцете са със сплетени пръсти за по-голяма стабилност, а лактите са колкото е възможно директно под раменете.

Стегнете корема и изпънете краката към пода. Задръжте в позата 1 минута. Ако искате да усложните упражнението опитайте да напишете името си с лакти. Коремът ви със сигурност ще се превърне в пламъци!

Страничен планк с топка

От предната поза преминете към страниен планк. Този път само единия лакет е върху топката, а тялото ни е изнесено встрани. Стегнете страничните коремни мускули и изтеглете колкото можете торса нагоре. Останете в позата 1 минута и сменете посоките. Ако искате да усложните упражнението опитайте да спуснете леко таза надолу с вдишване, а с издишване да го изтеглите силно нагоре. Повторете 10 пъти във всяка посока.

Динамичен планк с топка

Това упражнение освен стягане и тонус ще ви помогне да изгорите излишните мазнини около корема. За да го изпълните застанете на колене на земята и поставете дланите върху топката. Вдишайте и плъзнете дланите по топката и напред, докато цялото ви тяло от бедрата, корема и ръцете застанат почти в една линия. С издишване изтеглете ръцете обратно и се върнете в изходна позиция. Направете три серии х 10 повторения за максимален резултат.

Планк с придърпване

Изключително ефективно упражнение, което ще разплаче мазнините около корема ви! Поставете ръцете на пода, рамене над китки, а стъпалата – върху фитнес топката. Вдишайте и с издишване свийте коленете към гърдите и придърпайте топката към вас. Издишайте и се върнете в изходна позиция. Направете три серии х 10 повторения.

Пайк планк с топка

Това упражнение е по-трудния вариант на планкът с придърпване, защото тук коленете са изпълнати, а тазът се придърпва нагоре към тавана. Завършете вашата супер тренировка за силен корем с това упражнение. Можете да сте сигурни, че тази тренировка ще даде изумителни резултати за вас само за месец ако я практикувате 2 пъти седмично!