frida.bg
упражнения

5 упражнения, които ще ви помогнат в борбата с целулита

Тъй като целулитът е мазнина често мислим, че премахвайки мазнините от диетата ни е напълно достатъчна мярка, за да се справим с него. Това не е съвсем така. Целулитът е проблем на съединителната тъкан и изисква комплексна грижа – здравословно хранене, масажи, но най-вече – упражнения.

Правилните упражнения ще засилят кръвообращението и ще тонизират мускулатурата ви, за да могат мускулите ви буквално да започнат процеса по „топене“ на целулита! Време за губене няма, сезонът на късите дрешки наближава и е време да започнем подготовката по извайване на супер тяло без целулит!

Предлагаме ви 5 супер упражнения, които ще ви помогнат в борбата с целулита. Включете ги в ежедневната си тренировка или кардио, за да ускорите процеса на топене на мазнините под кожата!

Клек „плие“

Взимаме това упражнение на заем от балерините, за да изваем на свой ред стегнати бедра и дупе. Отворете широко крака, пръстите сочат встрани. Изправете гръбначния стълб и изпънете ръце встрани. Внимавайте, при клякане коленете ви трябва да правят прав ъгъл с глезените! изпълнявайте упражнението 1 минута, направете 1 минута почивка. Повторете упражнението още 2 пъти.

Страничен напад

Това упражнения допълва горното и буквално топи мазнините по бедрата! За да го изпълните започнете изправени със събрани ходила. Ръцете са пред гърдите, гръбначният стълб е изправен. Вдишайте и отстъпете в страни с десния крак и свийте коляното под прав ъгъл. Върнете се в изходна позиция. Правете упражнението динамично в продължение на 1 минута. Повторете с левия крак.

„Повдигнат“ напад

Това упражнение не само ще „разплаче“ целулита ви, но и ще стегне бедрата ви, за да посрещнете пролетта в супер форма! Можете да го изпълните с фитнес дъска (както във видеото!) или да използвате ниска табуретка вкъщи. Можете да направите упражнението и без да повдигате стъпалата, просто така е по-ефективно. Застанете изправени със събрани ходила. Вдишайте и с издшпване отстъпете назад с десен крак като ляво коляно е под прав ъгъл. Върнете се в изходна позиция. Повторете 1 минута с единия крак и 1 минута с другия.

Повдигане на таза в поза „мост“

Легнете на пода и поставете ръцете покрай тялото ви с длани надолу. Вдишайте и повдигнете таза нагоре. Опитайте да отпуснете кръста, повдигайте само от бедрата динамично за около 1 минута и задръжте позата най-горе за още една минута. Повторете цикъла още 2 пъти.

Повдигане на бедро от поза „мост“

Упражнението е същото, но този път повдигаме бедрата поотделно, за да усилим ефекта. Направете упражнението с единия крак за 1 минута и задръжте в най-високата позиция 1 минута. Повторете с другия крак!

За да видим резултат от тези упражнения най-добре е да ги правим през ден в продължение на 2 седмици. Пожелаваме ви успех и бързо влизане в най-добрата ви лятна форма!