frida.bg
удоволствието

3 йога асани за засилване на удоволствието от секса

Факт е, че йога практиката може да ни помогне да станем по-гъвкави, по-концентрирани и по-спокойни, но можем ли чрез нея да увеличим удоволствието си от секса? Отговорът е повече от категоричен – да!

Йога ни помага да се свържем с телата си и собствената си чувственост, да се чувстваме добре в кожата си. Когато се чувстваме добре в собственото си тяло ние започваме да го излъчваме.

Йога също така ни помага да се потопим в вътрешния си океан от усещания. Когато сме свързани със себе си усещанията стават много по-интензивни, а това прави удоволствието много по-пълно.

От друга страна, йога може да ни помогне да започнем да се свързваме с партньора си на по-дълбоко ниво. Как да постигне всички тези невероятни ефекти вкъщи? Лесно е! Опитайте тези 5 йога асани, за да засилите чувствеността си и удоволствието от секса още тази вечер!

Котка

Поставете коленете на ширината на тазобедрените стави, а дланите – на ширината на раменете. При вдишване погледнете нагоре, изнесете гърдите леко напред, раменете – назад, а опашната кост – нагоре към тавана.

При издишване извийте гръбначния стълб в противоположната посока – изнесете брадичката към гърдите сякаш искате да погледнете към корема. Правете котешките извивки 2 минути с бавно темпо като синхронизирате дишането с движението.

Богиня

Позата на богинята стимулира женската енергия, увереността в себе си и не на последно място – удоволствието от секса! За да я направите разтворете бедра и отворете пръстите навън, а петите – навътре. Вдишайте и с издишване клекнете, така че коленете ви трябва да образуват прав ъгъл. Стегнете мускулите на бедрата, приберете корема. Придърпайте раменете назад и издължете главата нагоре. Погледът е насочен напред – самоуверен и празнуващ себе си като едни истински богини. Задръжте няколко вдишвания и издишвания и бавно излезте от асаната.

Пеперуда

Завършете с асаната „пеперуда“, която ще отпусне напрежението от таза ви като в същото време ще засили кръвообращението в тази област. Седнете на пода с изправен гръб, свийте коленете и поставете стъпалата едно в друго. Хванете стъпалата и започнете да правите леки махове с коленете нагоре и надолу – сякаш размахвате крилата на пеперудата в себе си. Останете тук няколко вдишвания и издишвания и се отпуснете за кратка релаксация в шавасана.

Снимка на корицата: flickr

Екатерина Кьосева