frida.bg
секса

3 упражнения, които ще повишат удоволствието ни от секса

Сексът е интегрална част от живота на всеки зрял човек. Ние мислим за секс, говорим за секс, фантазираме за секс, и да, правим секс! За съжаление и благодарение на моралните бариери, културните изисквания и религиозните вярвания, ние все още носим в себе си неувереност, срам, съмнение, вина по отношение на секса. Всичко това води до потискане на собствената ни сексуалност и липса на удоволствие.

Има много начини, чрез които да се справим с този казус. Най-често трябва да преразгледаме вярванията и убежденията си по отношение на секса и да ги заменим с нови. Такива, които ни помагат да имаме една здрава и красива сексуалност.

В тази статия ще ви представим няколко начина да „освободите“ сексуалното си удоволствие с помощта на физически упражнения. Много често емоционалните блокажи в сексуалността се откриват във физическото ни тяло, и по-точно – в определени мускулни групи.

Кои са те и как да се упражняваме за повече удоволствие и освободеност в секса?
Клекове

The ultimate good squat guide

Да, клековете са идеален начин да тонизираме и заздравим бедрата си. Освен това, клековете водят до по-високо оросяване в тазовата област, което на свой ред води до по-голяма чувствителност и увеличена възбуда в тази област. Клековете също така ни носят повече издръжливост в секса, особено ако харесваме активни пози като любимата на много мъже и жени поза „Ездач“.

Поза „Мост“

Sethubandasana - Young woman practising yoga on mat

Поза „мост“ укрепва мускулите в задната и вътрешна част на бедрата и разтяга флексора на тазобедрените стави. Това са мускулите, които освен, че стабилизират тялото ни, докато правим упражнения, ни помагат и когато правим секс. Поза „мост“ помага да се „събудят“ мускулите в областта на тазовото дъно и засилва способността ни да изпитваме повече удоволствие от секса и по-силни оргазми.

Кегел

Devon's Candid

Мускулите в областта на тазовото дъно играят много важна роля за нашата сексуалност и способност да получим оргазъм. Упражненията на Кегел са чудесен начин да укрепим тези мускули и да тренираме за по-голямо удоволствие от секса. Всичко, което трябва да направите е да се концентрирате и да стягате ритмично мускулите в областта на тазовото дъно. Опитайте да правите тези стягания и по време на сексуален акт с партньора, за да доставите както на себе си, така и на него … невероятно удоволствие!