frida.bg
секс

Как да повишим желанието си за секс с … упражнения?

Все повече жени усещат, че сексуалното им желание не е „това, което беше“. Особено ако са в дългосрочна връзка. Това донякъде е нормално. С установяването на отношенията сексуалната експанзия на хормоните притихва и това може да се усети с намалено желание за секс.

Ниското либидо също така може да се дължи на стрес, хормонален дисбаланс и нерешени проблеми във връзката. Причината може да бъде различна.

В тази статия няма да се спираме подробно на различните причини за намалено либидо, а по-скоро искаме да ви покажем как можем да оправим нещата с … упражнения.

Сексуалното желание се променя. То има своите пикови моменти и своите спадове. До голяма степен желанието ни за секс е свързано с това дали се чувстваме добре в тялото си, дали имаме енергия, добра самооценка, ентусиазъм и радост в ежедневието си.

В този смисъл упражненията ни дават точно това. Те ни помагат да се почувстваме по-секси и мотивирани, повишават самооценката ни и предизвикват отделяне на хормоните на щастието, които са свързани с позитивна нагласа и ентусиазъм.

Кои са най-добрите упражнения, които можем да правим за страхотен секс?
Упражненията на Кегел

Упражненията на Кегел са добре познати с това, че стягат вагиналните мускули, подсилват тазовото дъно и повишават удоволствието от секса. За да ги изпълним трябва да започнем да свиваме и отпускаме вагиналните мускули в ритмични контракции. За напредналите: можете да включите йони яйца, които се поставят във влагалището, за да зсилят ефекта на Кегел упражненията.

Йога и стречинг

Йога упражненията, разтягането и дълбокото дишане намаляват нивата на стрес в тялото и повишават нивата на окситоцин – хормонът на гушкането. Не случайно хората, редовно практикуващи йога, признават, че имат желание да гушнат някого след практика. От друга страна, високите нива на стрес водят до хормонален дисбаланс, а както знаем той е свързан с намалено желание за секс.

HIIT тренировка

HIIT тренировката се нарича още високоинтензивна интервална тренировка. Тя е с кратка продължителност – около 15 минути. Смята се, че тя повишават нивата на тестостерон, хормонът, който отговаря за сексуалното желание и при жените, и при мъжете), повишава възбудата, желанието и ни помага да стигнем по-бързо до оргазъм.

Ние мислим да изтичаме до близкия фитнес или йога център, а вие?