frida.bg
дупето

3 супер ефективни тренировки за стягане на дупето и бедрата

Искате ли да стегнете и да оформите дупето и бедрата си? Е, няма да стане с подремване и похапване на дивана, трябва ви движение! Точно сега е моментът, в който времето буквално ни предразполага да мързелуваме повече, да хапваме повече, както и да отложим тренировките за … ами най-добре, след лятото.

Е, както и да го погледнем това не е най-доброто решение. Тялото ни има нужда да се движи, за да се чувстваме енергични и тонизирани. Освен това, когато се грижим за тялото си, в резултат се чувстваме много по-добре в кожата си и се радваме на по-висока самооценка.

Предлагаме ви три тренировки, които ще ви помогнат да стегнете и раздвижите долната част на тялото си – бедрата и дупето, и то само в рамките на 3о минути всяка! Нямате нужда от специална екипировка, нито ще ви струва и лев. Просто превърнете в навик да спортувате 3 пъти седмично, а тези упражнения са супер ефективни. Вече ги изпробвахме!

Бързо скулптуриране на бедрата и дупето с Каси Ху

Каси Ху е известна с youtube канала си Blogilates, който я превърна в световна сензация! Тя ни показва лесни и супер ефективни пилатес упражнения, които можем да правим вкъщи, докато гледаме любимото си предаване или сериал. Това са упражнения за мързеливки, момичета, изпробвайте ги още тази вечер! Просто си лежите на земята и следвате готиния глас на Каси, която с усмивка ще накара крачетата ви да се стегнат само за минути!

Загрейте температурата в стаята с Кати от POPSUGAR

Няколко идеи по-динамична е тренировката на Кати от POPSUGAR Fitness! Динамични упражнения, които ще повдигнат пулса ви и ще загреят пространството около вас. Разтопете студа и умората с тези упражнения и стегнете дупето с усмивка и добро настроение!

Стегнете дупето и бедрата с йога стечинг

Кат Мефан ще ви помогне да стегнете и оформите дупето си с йога упражнения. Освен това тя ще ви покаже как да разтегнете мускулите си качествено след това, за да бъдат те издължени и красиви. Йога упражненията изглеждат по-леки, но съвсем не си мислете, че са по-малко ефективни. Просто правете 30 минути упражнения през ден и само за седмица ще видите невероятни резултати!